Ahoj kamarádky a kamarádi

15.05.2011 10:59

 

 

Ahoj kamarádky a kamarádi,

Tak jsem se konečně dokopal k tomu,abych připomněl,že jsem stále tady a že se dál intenzivně věnuji hlavně s kamarádem Wikim přípravě potlachu.

Hlavně bych rád uvedl na veřejnost, že někteří z Vás začali finančně přispívat na úhradu provozních nákladů (už jsem začínal mít obavy) - když opominu náklady na telefony a hlavně benzin, tak mě čeká úhrada za pozvánky, sehnal za lacino nějaké dřevo a další mám slíbené a pak spousta ostatních drobností.

Takže tímto děkuji Všem kteří chápou, že dnes není nic zadarmo a hlavně,že to děláme všechno pro sebe !! Jména všech dárců jsou postupně zveřejňována na stránkách.Konečné vyúčtování všech nákladů si budete moci všichni přečíst na potlachovišti, kde bude k veřejnému nahlédnutí i se jmény dárců i s fin. Částkou – není totiž nic nevděčnějšího, než utrácet cizí peníze.

Při této příležitosti bych rád požádal Vás všechny o informace o kamarádech, kteří by mohli přispět k co nejlepšímu průběhu potlachu a to zejména o jedincích i skupinách, hráčích a zpěvácích, lidových vypravěčů, trampských umělcích jakéhokoli zaměření při možnostech prezentace jejich umění.

Dále bych potřeboval pro technické zabezpečení informaci o možnosti pronájmu malého (na potraviny) a velkého (návěsu) chladírenského vozu na období od 28.srpna do 4.září 2011.

Rovněž bych uvítal informaci o možnosti zapůjčení maskovacích sítí.

Jakékoli informace-i další dobré nápady –mi prosím zasílejte na mail.adresu :

charami@seznam.cz

tel.: 736 671 827

Na závěr bych rád připomněl číslo konta pro zasílání finančních příspěvků:

920 4230247/100

 

S kamarádským pozdravem Kamzík.